Putte i Parken 2010

nu är jag hemma igen efter putte, som var väldigt bra :)
vi såg en massa bra band! dock orkade vi inte kolla klart på många av dem.
ni ska få en bildbomb.


festivalsötis<3

festivalstekare!

The Ark. Jag tror nästan jag är ensam om att tycka att han är ful D:

Skinny Puppy, som faktiskt skrämde livet ur mig! Läskig typ, men rätt bra ändå.

Skinny Puppy.

Europe.
´
Satan Takes A Holiday. De var energiska, sånt gillar vi!

Satan Takes A Holiday.

[ingenting] som va bra faktskt, första gången jag hörde dem :)
lite drogade kanske, men bra!

Hästpojken. De körde Gitarrer och bas, trummor och hat. Glad tjej.
(Sångaren ser ut som Merry i sagan om ringen)

Hästpojken. (Gitarristen ser ut som Frodo i sagan om ringen.)

Amanda Jensen, som vi inte såg så mycket av innan det var slut.

Takida, gillar inte dem så mycket.

mixtapes and cellmates. De spelade bra.
Men när jag såg dem ville jag bara krama dem och fråga vem som hade dött.
Alla såg helt förstörda ut utom gitarristen till höger, han va gla!

Andreas Grega, publiksurfade och hade kul.
La upp ett videoklipp på youtube när han badade i vattenpölen. LastStarDying @ youtube.

Melissa Horn, som typ grät en skvätt. Hon va rätt bra!

Carola, som va sämst. 25 min sen och sjöng som... ja, Carola. Behöver jag säga mer?

Petter, han va bra!

Kite, de var bra. Gillade låten som Ofelia spelade för mig innan.



Har lite mer bilder på mobilen, som typ Adept å nån mer. Orkar inte föra över dem.
Nu ska jag sova, godnatt!

2010-08-02 @ 00:39:53 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Dumlan

waaa...

det verkar kul ändå :D

2010-08-03 @ 15:06:00
URL: http://pankaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback