sick

tjosan! jag är sjuk, och det är rätt hemskt.
det va tre dagar sen jag blev sjuk tror jag, sista dagen på pip. hosta, ont i öron och hals.
idag och igår har jag inte varit någon annan stans än hemma, hela kroppen typ bryter ner.

haft lite problem med att sova, och när jag väl somnar kan jag inte sova hur länge som helst,
eftersom jag är hundvakt och måste se till att den få mat och massa kärlek!
jag och zack har varit ute tre gånger idag, mer har jag inte orkat lol.
brandons bok är förövrigt väldigt bra!


hej sålänge

2010-08-04 @ 19:40:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ofelia

sv: Jaaa du får ta den sista bilden. :) puss<3

2010-08-04 @ 22:52:57
URL: http://ophiphoto.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback