4-6 februari!

men tjo!
nu ska jag uppdatera från den 4-6 februari 2010, deni.

den 4:e fyllde jag 15 bast. fick fina grejor. fick en 32 tums LCD tv, dist till gitarren och mickrofon + stativ av familjen. occh massa choklad :3 fint fint. gymkort & moppekort nästa!

den 5:e efter skolan gick jag på stan med mulle, alex & millan. 
vi fikade på cafe paris, eller ja som hemma, det var mysigt.
sen åkte alex hem och vi gick till källarn. där dampa vi och drack pommac och spela band hero xD

på "som hemma" var jolin kreativ och posade framför kameran!


uggs?


headbangers!


millan gillar paj <:



innan källarn, vi drack chokladpudding (a


slurk


mulle vill ha sommar!

seeen åkte vi till källarn, orkar inte ladda upp mer bilder XD


halv tolv var det slut och vi gick hem till millan och dampa lite där innan vi somna.
vi vaknade 10 och gick ut med millan för att sälja tidningar i kvarteret, med fett tjocka
kläder, termobyxor och stora jackor, hahaha! vi hoppade massor i snöhögar.
mycket snö vi har förresten D:


ute och sälja tidningar!




SEN åkte jag hem och så kom nicklas och brosorna och åt tårta :)) och fixade min dator!

nu är jag helt slut efter att ha laddat upp typ 1000 bilder D:
ska göra diskrensning på datorn, pussssscchhhhaa!
2010-02-06 @ 23:21:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad mysigt! :D

2010-02-07 @ 12:37:53
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: alexx

varför har jag en känsla av att p har inspererat dig med pusscha ordet?? puss :* <3

2010-02-07 @ 13:08:09
Postat av: evvo

söta bilder

2010-02-07 @ 17:48:48
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback