dumma vinter!

usch vad jag längar tills vecka 8, lovlovlov!
då kanske snön har smält också, och då ska jag köpa klackskor.
underbara klackskor... jag är så pepp på det!
men nu är det snö och blä blä blä, och så ska jag spara lite pengar till sthlm,
för där dååååå ska jag köpa skor, och massor med kläder om det blir tid.
dumt är bara att nästan alla har lov vecka 9 där, och då får man kanske  åka på en helg?
jag och alex har även pratat om resa till göteborg, och där har jag aldrig gått på stan o:

åh jag vill ha skor nu. dumma vinter!


2010-02-03 @ 21:47:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

GÖTEBORG TAGGA!!!! <3

2010-02-04 @ 06:57:26
Postat av: alexx

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSK<33 PUSSS :*

2010-02-04 @ 15:28:27
Postat av: millan

det är svårare att hitta till de roliga affärerna i götet :(

de jag har hittat var shock (såklart) och ngn som heter weekday, men när jag var där var det förjääävligt lång.

men det är en trevlig stad (om man inte bor där med båten)



(förlåt, jag vet inte ett skit om göteborg XD)

2010-02-07 @ 23:15:20
URL: http://wookiee.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback