FiA RiTAR

haaaj, jag kom hem från stockholm idag, sliten sliten sliten. deppig.
köpte den billigaste mobilen som fanns på expert i fredags, den suger.
kommer säga till alla att inte smsa för jag orkar inte med det,
har inte ens många nummer på den och kan verkligen inte alla i huvet.

jag har ritat iallafall, det är något som gör mig glad <3



ritade solros till solrosprinsessan ofelia. jag är rätt nöjd med den.
bra skugga fia.



rejtade min gitarrrrr. vart helt okej



okej, VEM är förvånad? kunde ritat den bättre, men texten vart OK.



ritade den idag.. den vart bra. ritade den när minibatman spelade mariokart.
han svängde åt fel håll 24/7




:'( inte glad.

2010-02-28 @ 22:50:05 Artwork Permalink


Kommentarer
Postat av: Ofelia

åh va fin den var och jag är såhäääär förvånad över att du ritade him. <3

2010-03-01 @ 06:57:31
Postat av: Casper

Sofia Stockholm suger när vi inte är där <3 (A)

2010-03-01 @ 20:47:02
URL: http://thefuneral.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback