filmkväll upcoming!

oh yeah, nnuu är det onsdag. och imorgon är det torsdag,
och när det är torsdag är det bara en dag kvar till fredag, ih!
har inte så mycket att säga om dagen, mycket bild O:
men bild är kul, aj löv it.

på fredag blir det filmkväll hemma hos p, guuud så mysigt <:
om vi har tur hänkar alex också, det beror på farsan hennes.
de filmer som är klara är;
*the grudge
*the grudge 2
*australia

sen får vi se om vi hyr någon mer, mycket skräck & skratt blir det iallafall.
tjarråååh
2010-02-10 @ 19:22:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexx

Jag är bäst atm. för jag har övertalat pappa min!

FREDAG TAGGGA !!!! <3

2010-02-10 @ 20:18:29
Postat av: Millan

jag tycker ni ska kolla på my little eye :3

2010-02-11 @ 21:46:33
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha my little eye är skitkass, se den inte xD haha.

<:

Filmkväll är mys $:

2010-02-13 @ 21:36:04
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback