hemma hos pucko

nu sitter jag i puckots säng, och vi tittar på 16 and pregnant.
det är lite deprimerande, hur orkar 16 åringar med bebisar? D:
och att föda, fyfan.

vi gick och la oss ganska tidigt inatt mot vad vi brukar göra,
tror att klockan var runt två eller nått.
vi tittade på viva la bam och ville valo var med :DDDDDDDD
har spenderat mycket tid på att lyssna på him,
titta på intervjuer med ville och googla bilder på honom, jag är nörd.
mtv är mitt liv också, haha även fast inte jackass gick igår ):
viva la bam är dock lika bra, om inte bättre.

ikväll när jag åkt hem så ska jag färga håret, rödbrunt.
eller så gör jag det imorgon efter frissan. ska klippa mig och ta två hål till.
sen ska jag hemsöka ofelia och gratta henne när hon fyller byxmyndig :D

TJARÅ.



såhär ser min nya skiva ut c:
2010-02-23 @ 15:22:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

shit nu slog det mig jag ska klippa mig imrn lala inte glömsk >.< finally ialf mitt hår ser hemskt ut :( hälsa pucko från mig !! <33

2010-02-23 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback