livmorderhalscancerspruta - aj.


idag har det inte hänt så mycket, jag och millan har haft kul i skolan iallafall.
äftär skolan tog jag spruta på sjukhuset, mot livmoderhalscancer. två kvar!
det gjorde ont ): uschusch.
sen träffade jag millan, p och den korta saken på stan en sväng :)
det var trevligt, jag köpte ett kort till pappa som fyller 50 på onsdag.
och så köpte jag min efterlängtade rock sound tidning! ville valo poster c:








idag var det tio år sen morfar dog.
har knappt några minnen alls från honom,
men sorgligt är det ändå på nått sätt.
rip morfar
2010-02-15 @ 19:44:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

sprutor e läskiga >.< grattis i förskott till sin pappa! <3 puss:*

2010-02-16 @ 07:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback