laga mat...?

ikväll ska jag laga mat, pasta och köttfärssås : < tycker synd om min familj som måste äta det.
förra matlagningen vart så FAIL. usch.
kan inte ens göra varm choklad själv, det vart för mycket socker i :'( blää.
jag som inte ens tycker det är kul att stå i köket halva dagen... nä.
men mamma säger att jag ska laga mat en gång i veckan- YEAH LIKE THAT'S GONNA HAPPEN.
tänker dock inte riskera min månadspeng D: hon drog av 20 spänn förra veckan!..
bara för att man inte plockade ur diskmaskinen -.-



bild på kocken. D:
förresten så har jag klippt mig! tunnt & kort blev det,
men det går bra att tuppera, så ska börja fixa håret igen <:

2010-02-25 @ 12:08:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ida

ditt hår blev awsume<3

sötface

2010-02-25 @ 16:11:55
Postat av: Casper

Och sen kom jag :D

2010-02-25 @ 22:20:44
URL: http://thefuneral.soclog.se
Postat av: alexx

va fin du blev i håret<3 ses snart<3 puss :*

2010-02-26 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback