Måndagstrött

seeeeeeeeeg dag.
ända fram till klockan 10 idag har jag varit en zombie, usch!
att sova mer än man brukar är inte bra, det har jag lärt mig.
men sju timmar säger de är bra för kroppen, MEN JAG ÄR TRÖTT D:
jaja, måndagar har iallafall en bra sak- tidig lunch.
torsdagar hatar jag för då har vi engelska innan lunch, då blir jag sur haha.

efter skolan drog jag och jossan helt oplanerat ner på stan, det var mysigt.
vi har inte haft bra kontakt på flera år, så idag kändes bra!
efter en sväng på kicks och h&m hade jag köpt ny foundation och fuktkräm.
dock var färgen för mörk för min albino-hud. imorgon blire tja fjortisfia!
imorgon ska jag köpa ny foundation. om jag orkar 8D








2010-02-08 @ 20:06:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

stackars fia då<33

2010-02-08 @ 20:46:41
Postat av: Ofelia

Måste också köpa ny foundation, mitt problem är att den är slut. Haha :(

2010-02-08 @ 22:37:47
URL: http://ophie.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback