bara för att hedra casper

OMG D: jag känner mig som världens hemskaste människa!
jag har smittat casper ): bara för att jag va i skolan idag.
han ringde mig nyss, och det första han sa va; DU HAR SMITTAT MIG.
sen spydde han typ 4 gånger i telen ._. FÖRLÅT CASPER!!

och nu, bara för att hedra casper magnus olof oldén,
ska jag äta chokladen jag fick av honom idag, tända ljus och
lägga upp en bild på honom och hans kusiiin.


TACK FÖR ATT DU INTE HATAR MIG, & KRYA PÅ DIG!
<3


2010-01-14 @ 19:02:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: millan

haha XD

men lite sorgligt i alla fall D:

stackars ni som blir lätt sjuka ^-^ skrytskryt

2010-01-14 @ 20:56:25
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: ofelia

Jag blir fasen aldrig smittad av folk xD

2010-01-14 @ 23:02:22
URL: http://ophie.tumblr.com/
Postat av: Casper

Hahaha omg neeeej inte den bilden jag ser ut som jag har vart uppe i 92 timmar i sträck eller nått. men det var väldig sweet av dig att tända ljus och att du kom ihåg alla mina namn! Och man kan inte hata dig ju typ!

2010-01-14 @ 23:31:13
Postat av: Casper

Hahaha omg neeeej inte den bilden jag ser ut som jag har vart uppe i 92 timmar i sträck eller nått. men det var väldig sweet av dig att tända ljus och att du kom ihåg alla mina namn! Och man kan inte hata dig ju typ!

2010-01-14 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback