första skoldagen, yay.......

halloj bloggis.
igår skulle jag försöka gå och lägga mig tidigt, men det gick ju inte alls så enkelt.
halv tolv gick jag och la mig, och halv fyra somnade jag. D:
gick upp halv åtta, använde fem olika hårprodukter för att få håret bra,
hahaah det funkade dock inte. men hyfsat.
kom försent, bra! första skoldagen och allt.
våran nya lärare i kemi fick säkert ett bra intryck av mig nu, heh.

på eftermiddagen hade vi hemkunskap, vilket jag inte haft sen typ femman.
och jag som hatar att laga mat, men det var inte så hemskt som väntat.
jag och jossan delar kök, och det är bra. men hon är ungefär lika pucko som jag,
så vi får se hur det går med maten!
vi gjorde fruktsallad som var asgod! jossan vägrade dock äta den, haha.

efter nyår sa jag till migsjälv att nu fia, nu ska du ta tag i skolan!
och det kan väl inte va så svårt tänkte jag.
men när jag väl kom hem och skulle plugga, kändes det asjobbigt -.-
SÅ JÄVLA TRÅKIGT SÅ JAG VET INTE VAD.
jag tror inte jag har pluggat intensivt på väääldigt länge.

nu ska jag spela facebook spel och lyssna på the used,
catch ya later!



2010-01-12 @ 18:23:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

<3 skoldagen sög här med ._.

spanskan var det enda som var awsome för olle, nisse, jonna och jag satt typ och as flabba x)

och de andra stirrade på oss! undrar varför hum

ialf älsk kommer du till kören imrn? du vet pizza och cola, fett chill<3 SNELA? <3 du och jag ser fram imot kanske en fika nån dag? smsa på gumman snälla<3 puss och kram tavelram <3 :*

2010-01-12 @ 19:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback