John Mayer

igår kollade mamma pappa & linda på tv, jag satt vid datorn.
de kollade på nått skämtprogram, och sa att jag skulle tycka om det.
jag gick inte dit, hahah, förens de sa att det var någon bra gitarrist med.
John Mayer, heter han. har faktiskt aldrig hört om honom förut xd
jag gick ut och kollade med de andra iallafall, kollade när han spelade.
och jag tyckte han var jävligt bra, ahahah xd. aldrig hört nått liknande gitarrspel.
han har ett eget sätt att spela på liksom, och jag rådiggar det!

jag reagerade på att han sa att om datorn uppfunnits tidigare,
så skulle han inte vara lika duktig som han är idag,
eftersom då skulle han spenderat mer tid vid datorn när han växte upp,
och inte spelat lika mycket gitarr.
han spelade gitarr sex timmar om dagen o:

jag tycker låten är så skön att lyssna på, ååhåhhh c:
men stop this train är nästan bättre, för den var den första jag hörde med honom.
den gick dock inte att klistra in här, för det fanns ingen "inbäddning" på youtube :(
söker man bilder på honom på google så liknar han johnny depp :O

2010-01-16 @ 19:03:00 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Millan

OMG! det kanske var han som stod i munk vagnen XD

2010-01-19 @ 17:27:47
URL: http://trustingerernity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback