myskväll hemma hos mulle

hejsan!
idag kom jag hem från jolin. sov hos henne inatt,
och det var första gången på väldigt länge.
hon är en av de bästa människorna som finns.
varannan vecka ska hon bo hos sin pappa, så hon är där nu.
jag åkte dit igår vid lunch tror jag, och senare kom tina.
haha, vi hade jättekul. spelade wii och datanörda.
jag och jolin somnade halv fem, tina någon timme tidigare.
jolins pappa försökte få upp oss och äta pizza kl 4, men näää xD
jag och jolin vaknade halv tolv, tina vaknade ett :)
VI HAR VART SÅ JÄVLA SEGA HELA DAN, IM TELLIN YA.
degat i soffan hela dan.

men nu ska jag ta mig en cider och gå till mitt rum.
tjarrå
2010-01-30 @ 19:03:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

aw vad mysigt hjärtat<3

2010-01-31 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback