sovaöverkalas

shaaaaa! jag sitter här med millan, vi är coola som bloggar två st samtidigt, yeah.
casper sitter på mitt rum och spelar gta, vägrar dela med sig D;

HHAAAAAAAAAJ ;D
(jag är blobbig)

//millan

så :D vi ska snart chatta med strangers på omegle, när mamma gått.
vi garva typ ihjäl oss förut när vi skickade bilder på kissie till någon förut,
hahah han trodde på att vi var kissie, så tufft.
men nu ska vi ut igen i det okända internätet, åh!

btw casper är bra.
och btw, så har vi sovaöverkalas.
C YA LATER
2010-01-10 @ 17:57:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

hei bejbi<3

jag vill bara medela att jag e hemma från 08:e träsket nu och jag faktiskt överlevde den jävla buss resan hem ! YAY!!!!

bussen stanna två gånger på grund av fel usch fy blää du får ha en awsum kväll med millan och casper, cupcake<3

detta är nog den längsta kommentar jag skrivit i hela mitt liv! YAY! lol ^-^

kram och puss<3 :* sleep tight!



btw grattis till den nya bloggen!!

2010-01-10 @ 20:36:03
Postat av: Anonym

åh du jag glömde! säg till casper att dela med sig

på gta annars skickar jag hansomtroddepåtomtenkillen på honom!!!

han som trodde på tomten var 17 år och tvingade mig att erkänna att jag me trodde på tomten innan jag fick gå hem! han hette mustafa tror jag. väldig cool snubbe !

och btw bäverns kompis var där igår! han lufte mig igen ),:

<3

2010-01-10 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback