träffade idol-lars

hejsan!
idag har varit en kall och väldi bra dag faktiskt.
kallt ute, snöar som fan. men skolan flöt på och kvällen var awesome.

det var en konsert på kungsteatern idag,
minnesdag av förintelsen. alltså på 40-talet, hitler och allt dedär.
kören sjöng tre låtar, jag och alex sjöng solo på hallelujah.. yeah!
vi träffade idol-lars som också var med och spelade och sjöng där,
hahahah han var söt och jag tror han tyckte vi tre var jobbiga,
eftersom vi alla var så hyper och sprang runt efter penna och papper.
men jag fick tillslut autograf, bild och en kram!
han luktade rök, någon som vet om lars är rökare? o:

nu ska jag iallafall gå ut i köket och dricka te och äta muffins med syster,
sen blire till rummet och rita julie och sen lite senare blire sova.
slänger upp en bild på hjärtat mitt, julia.



godnatt bloggen!
2010-01-27 @ 21:39:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

Haha grattis till atografen älskling<3

jag drog innan det -.-

<3

2010-01-28 @ 06:52:24
Postat av: fridus

lars röker :<

han rökte faktiskt samtidigt som han krama mig på karlskogafesten i somras XD

känns som om jag kommenterar väldigt tidigt liksom :(

tihihi c:

2010-02-20 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback