halsont!

jag är så himla sjuk ): kan knappt prata! fast det var värre igår, på karlskogafesten.
vi fick ta bort de flesta stämmorna jag har i låtarna men jag var med i tre, det gick rätt bra ändå!
vädret var inte riktigt med oss, det regnade mycket under dagen.
anna bergendahl var där och uppträdde, och jag har inget att tillägga om henne. hon sjöng väl okej.

idag dricker jag te och äter halstabletter för det mesta. jag och syster har kollat på fast & furious,
som var väldigt bra. :)
resten av dagen ska bestå av musik och sims.

2010-07-01 @ 16:28:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Dumlan

Jag älskar dom filmerna (A)

mawwaah, krya på dig igen för typ trejde gången<3

2010-07-01 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback