färga hår, sims & flygande skor

hejsan hojsan!
de första dagarna på mitt sommarlov har varit väldigt intressanta..
igår spelade jag sims hela dagen, förutom när jag va ute med zack. yay (y
jag gjorde kurt cobain på sims, och courtney love och frances bean.
men egentligen borde han va död där, för frances är tonåring. men vill jag verkligen döda kurt?
jaaa vet inte.
idag har dagen gått ut på att färga lindas hår och sitta framför datorn.








sista bilden är allmänt random & skoj. hahah!
2010-06-18 @ 19:16:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

gillar sista bilden!:D

du är duktig :3

sv: åh, dead silence är bra, men du MÅSTE se instängd! den är sjukt bra :D

2010-06-19 @ 08:51:29
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback