glasisar?

det kändes som det var dags att börja blogga igen!
jag har inte direkt haft tid eller lust på sistone, mycket plugg och så festival c:
YEAH va underbart! men orkar inte lägga upp massa bilder från det, haha. kolla facebook isåfall.

idag har jag och offibus varit och provat glasögon hos optikern, ingen fin syn direkt D:
har inte riktigt bestämt mig än, om jag vill ha glasögon, linser eller helt enkelt låta migsjälv se suddigt.
men iallfall, så blir det ett par svarta eller grå glasögon ifall jag väljer det, för någon annan färg skulle aldrig bli fint till mina hårfärgsbyten haha. fult om det inte matchar xD nä men, det blir nog bra.
det ända fynd vi hittade var ett par pilotbrillor! det kunde bli lite coolt, eller helt åt helvete fult.



jag vet inte vad ni tycker, men ordet linser klingar fint i mina öron.
2010-06-03 @ 20:11:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback