Pier Pressure 2010

härlig dag igår alltså! vädret var lite schizo, men okej!
hela dagen var det duggregn/mulet men på kvällen var vädret skitfint.
när vi kom framt till pier pressure hade vi bråttom till dead by april, som var bra faktiskt!
efter det var det pendulum & the sounds, som båda var bättre än väntat.
sen åkte vi och käkade på mcdonalds som låg typ tusen mil bort eller nått, festivalmat(y

framåt kvällen såg vi 30 seconds to mars, som var awesome! jared leto
hade en oväntad, rosa tuppkam som frilla och var allmänt asnice.
när de spelade the kill hade vi redan gått för att köa till paramore, inte så kul.
paramore var bra! haylay såg trött ut, men sjöng väldi väldi bra.
dock orkade vi inte stå upp under hela konserten så vi satte oss bredvid scenen på en trottoarkant.

påvägen till HIM träffade jag johan från her bright skies igen haha, jag vinkade och sa hej,
men sprang sedan vidare efter linda och erika. tror inte han kände igen mig dock x)
HIM spelade bra, som väntat. men ville var skitkonstig. han såg helt borta ut, stod vänd åt vänster
när han sjöng och kollade på basisten typ hela tiden. han pratade om solnedgången mellan låtarna
och försvann mitt under två låtar. inte riktigt vad jag väntat mig.
vi gick tjugo minuter innan de spelat klart. linda ville hem.





















2010-06-21 @ 17:27:09 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Dumlan

Jag tyckte fett synd om dig allfall : (

fast det var ju bra att du hade kul<3

2010-06-24 @ 16:09:22
URL: http://pankaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback