Kent

idag har det varit full rulle mest hela dagen,
tänker dock inte berätta varför än för måste överraska alex :)
hon får inte veta förens hon träffar mig.

idag på matten försökte elin övertala mig om att jag skulle följa med på kent,
och när jag väl tänkte på det så lät det ju inte så dumt.
man måste ju ta chansen när den slår en rätt i ansiktet, eller hur?
så imorgon blir det kent med många awesome folk :)
biljetten köper jag av millan som hade en över, 100 kronor bara c:
så nu ska jag lyssna massa kent ikväll för att peppa!
2010-03-29 @ 20:42:15 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

åhhh träffa mig på torsdag??? <3

SNELA im begging u!! tell mee!!!

ha så kul på kent gumman<3

2010-03-29 @ 21:09:17
URL: http://chaseyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback