tralalala

nu är jag arg ;@
okej, innan jag börjar vräka ur mig massor så måste jag säga,
att det finns folk för allting, det är ju bara så. ingen gillar allt.
men att lägga ner så jävla mycket tid på att hata något, är inte det förjävla onödigt?
att skapa en youtube användare för att kommentera hur mycket man hatar ett band,
jag blir så jävla arg. vill bara gå och slå in skallen på'n.
varför inte koncentrera sig på något man älskar istället?
och jag hatar när någon behandlar någon annan dåligt. sånt är hemskt för mig.
att se ett band bli utbuade, det får jag ångest av vilket band det än gäller.
vad tänker folk med?!


HIMareloserfaggots @ youtube kan skaffa sig ett liv.
2010-03-28 @ 13:55:02 Idéer och Tankar Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

håller me<3

2010-03-28 @ 14:15:37
URL: http://chaseyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback