conventum örebro

igår var vi på kent, åh! det var sjukt bra verkligen.
just nu sitter jag och kollar igenom alla filmklipp c:
jag var nog den enda som inte kunde alla texterna kändes det som o:
kunde knappt hälften, men det var bra ändå!
det är så typiskt mig att börja lyssna på ett band efter att jag sett dem live.







glada tjejer på kent!

ofelia, ida, millan och jag stod tillsammans hela tiden. frida var lite längre fram än oss och elin,
juhlia och sara stod typ längst fram. jag som tyckte det var varmt och trångt där vi stod o:

tack för en underbar upplevelse flickor!
2010-03-31 @ 21:36:35 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Ofelia

Vi var lätt snyggaste där också! Jag och mina ögonbryn

LOVE IT<3

2010-03-31 @ 22:12:20
Postat av: Emelie

åh... <33

2010-04-02 @ 11:39:23
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback