Godnatt

Hallå hallå!
Jag sitter här med en sovande fot och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan lägga mig och sova.
Inatt är en väldigt ovanlig natt, eftersom jag sitter och lyssnar på Muse. Har aldrig riktigt tyckt om dem men de är rätt bra! Jag försökte rita lite förut men det gick åt skogen, så nu ska jag vänta ett tag innan jag ritar igen.
Vill bara säga godnatt till min farfar Ove som lämnade jorden för några timmar sedan.
Du är på ett finare ställe nu, borta från sjukhus och sjukdomar ♥
2011-07-01 @ 01:28:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexx

Beklagar igen fia ♥



Sussa sött min prinsessa <3 godnatt!

2011-07-01 @ 01:42:36
URL: http://alexxandralund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback